.
Όραμα:
Να καταστεί το Ι.ΜΕΤ. ο κύριος και συνεκτικός Πόλος Έρευνας στις Μεταφορές, τη Βιώσιμη Κινητικότητα και τον Τουρισμό στην Ελλάδα και μέσα στους 10 καλύτερους κόμβους τεχνολογίας και τεχνογνωσίας στην Ευρώπη.

Social Park

 

Ακρωνύμιο: SocialPARK
Τίτλος έργου: Ολοκληρωμένη πλατφόρμα «Στάθμευσης ως Υπηρεσίας» για τη διευκόλυνση εύρεσης θέσεων στάθμευσης βασισμένης σε δεδομένα πληθοπορισμού
Διάρκεια: 30 μήνες (31/07/2018-31/01/2021)

Περιγραφή: Οι περιορισμένοι χώροι στάθμευσης στα αστικά περιβάλλοντα έχουν σοβαρές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις λόγω της απώλειας χρόνου και της προκαλούμενης ρύπανσης κατά την αναζήτηση ελεύθερων χώρων στάθμευσης. Η βασική ιδέα του έργου SocialPARK είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος μέσω της ενεργοποίησης ενός οικοσυστήματος που θα συμπεριλαμβάνει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πολίτες, εταιρείες ενοικίασης θέσεων στάθμευσης, δημοτικές αρχές), κατά ένα αμοιβαία επωφελή τρόπο. Βασικός στόχος του έργου είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής πλατφόρμας παροχής εξατομικευμένων υπηρεσιών στάθμευσης (parking-as-a-service), η οποία «ενοποιεί» και διαχειρίζεται κεντρικά τους περιορισμένους διαθέσιμους πόρους στάθμευσης που ανήκουν σε πολίτες, επιχειρήσεις (π.χ. super markets ή εταιρείες με ιδιόκτητα υπόγεια γκαράζ), εταιρείες ενοικίασης θέσεων στάθμευσης, δήμους, κ.λπ. Η πληροφορία διαθεσιμότητας των θέσεων στάθμευσης επικοινωνείται είτε με κατάλληλους αυτοματισμούς (χρήση καμερών, αισθητήρων, κ.λπ.) όπου αυτοί υπάρχουν, ή (κυρίως) μέσω πληθοπορισμού από ιδιοκτήτες ή μη των θέσεων στάθμευσης.

Στόχοι: Βασική συνεισφορά της πλατφόρμας SocialPARK είναι:

  • η αξιοποίηση συλλογικής γνώσης και παροχή προτάσεων για αποδοτικότερες πολιτικές εκμετάλλευσης κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης σε αστικά περιβάλλοντα,
  • η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών προς πολίτες και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες για τη διευκόλυνση εύρεσης και δέσμευσης θέσεων στάθμευσης καθώς και υπηρεσίας πλοήγησης προς αυτές,
  • η διαχείριση μαζικών (περιοδικών ή έκτακτων) αιτημάτων στάθμευσης, π.χ. για τις ανάγκες κάποιας εκδήλωσης ή την καθημερινή εξυπηρέτηση των υπαλλήλων μιας εταιρείας, και
  • η δημιουργία μιας νέας αλυσίδας αξίας (value-chain) που να συνδέεται με υπηρεσίες στάθμευσης και επιβράβευσης συμπεριφορών προς όφελος του συνόλου.


Ρόλος ΙΜΕΤ: Το ΕΚΕΤΑ/ ΙΜΕΤ συντονίζει την ενότητα εργασίας που αφορά την ανάλυση απαιτήσεων και την αρχιτεκτονική του συστήματος, ενώ συμμετέχει και στις ενότητες που αφορούν τη διαχείριση δεδομένων διαθεσιμότητας, εξατομικευμένες υπηρεσίες στάθμευσης και ολοκλήρωση και πιλοτική εφαρμογή συστήματος.

Υπεύθυνος επικοινωνίας:
Παύλος Σπανίδης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+2310498469

Δεσμός για W3C HTML5 validator
Δεσμός για AChecker Web Accessibility Checker
Δεσμός για etsi org
Copyright ® 2017, HH, All rights reserved.