.
Πλοηγηθείτε στη νέα ιστοσελίδα του Ι.ΜΕΤ.
Όραμα:
Να καταστεί το Ι.ΜΕΤ. ο κύριος και συνεκτικός Πόλος Έρευνας στις Μεταφορές, τη Βιώσιμη Κινητικότητα και τον Τουρισμό στην Ελλάδα και μέσα στους 10 καλύτερους κόμβους τεχνολογίας και τεχνογνωσίας στην Ευρώπη.

Ακρωνύμιο: LOGIMATIC
Τίτλος: Tight integration of EGNSS and on-board sensors for port vehicle automation
Διάρκεια: 36 μήνες (01/03/2016 – 28/02/2019)

Περιγραφή: Ο ετήσιος όγκος σε παγκόσμιους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων θα αυξηθεί κατά ένα ποσοστό 5,6% κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών και θα φθάσει τα 840εκ. TEU μέχρι το 2018. Ο παραδοσιακός τρόπος για τους λιμένες για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ζήτηση των θαλάσσιων μεταφορών και να είναι ανταγωνιστικοί είναι η επέκταση του λιμένα στην αρχική του τοποθεσία. Η σπανιότητα των εκτάσεων που υπάρχουν για την επέκταση των λιμένων σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές και οι υψηλές επενδυτικές δαπάνες που συνδέονται με την ανάπτυξη των λιμένων, απαιτούν προσεκτική αξιολόγηση των στρατηγικών αποφάσεων της χρηματοδότησης των επενδύσεων στον τομέα των θαλάσσιων τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων. Το γεγονός αυτό οδηγεί πολλούς τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων να αντιμετωπίζουν προβλήματα συμφόρησης και χωρητικότητας. Ως εκ τούτου, οι διευθυντές/διαχειριστές λιμένων ψάχνουν για πιο αποτελεσματικούς κι αποδοτικούς τρόπους οριζόντιας μεταφοράς και στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων μέσω σχετικών οχημάτων ΟΣΜΕ (π.χ. Straddle Carrier), ενώ εξακολουθούν να προσπαθούν να εισάγουν καινοτόμες τεχνικές λύσεις.

Αυτοματοποιημένα οχήματα έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε ορισμένα λιμάνια. Ωστόσο, η αναγκαία ανανέωση των οχημάτων για την αποτελεσματική εφαρμογή μιας αυτοματοποιημένης προσέγγισης απαιτεί μια υψηλή επένδυση και οι υφιστάμενες ανάγκες αυτοματισμού δεν δικαιολογούν μια τέτοια μεσοπρόθεσμη επένδυση. Ως εκ τούτου, το LOGIMATIC προτείνει μια προηγμένη ad-hoc λύση εντοπισμού θέσης και πλοήγησης για να καταστεί δυνατή η αυτοματοποίηση των υφιστάμενων οχημάτων εντός των λιμένων με σημαντικά χαμηλότερο κόστος, το οποίο θα επιτρέψει βραχυ-μεσοπρόθεσμες επενδύσεις μέχρις ότου ανανεωθεί όλος ο στόλος οχημάτων με εντελώς αυτόνομα οχήματα σε μακροπρόθεσμη βάση. Το έργο θα αναπτύξει και θα επιδείξει μια καινοτόμο λύση εντοπισμού θέσης και πλοήγησης για την αυτοματοποίηση των εργασιών των Straddle Carrier σε τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων.

Στόχοι:

  • Η ανάπτυξη μιας τεχνικά προηγμένης λύσης για πλοήγηση αξιοποιώντας και διασυνδέοντας αισθητήρες GNSS και άλλους αισθητήρες επί του οχήματος
  • Ασφάλεια και αξιοπιστία στην παροχή της σχετικής υπηρεσίας βασισμένη σε προστασία από κυβερνοεπιθέσεις (cyber-attacks)
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για το σχεδιασμό κίνησης ΟΣΜΕ εντός του τερματικού σταθμού με χρήση εργαλείων GIS και διασύνδεσή του με σύστημα TOS (Terminal Operating System)

Ρόλος ΙΜΕΤ: Το ΙΜΕΤ είναι ο συντονιστής εταίρος της διάχυσης του έργου καθώς και ο υπεύθυνος για την ανάπτυξη των αλγορίθμων διαχείρισης στόλου και της προσομοίωσης.

 

Υπεύθυνος επικοινωνίας:
Josep Maria Salanova Grau
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+30 2310 498 433

Δεσμός για W3C HTML5 validator
Δεσμός για AChecker Web Accessibility Checker
Copyright ® 2017, HH, All rights reserved.